1926-1935
Ducati aile fertlerinden olan 3 kardeş, uzmanlık alanı radyo bileşenleri olan bir şirket kurdu. Şirketin iki S harfinden oluşan ve elektriği temsil eden bir yıldırımı barındıran logosu bu şekildeydi.
1935-1949
1935 yılında Radyo sektörünün güçlenmesi ile hem ürünlere olan talep hem de istihdam fırsatları arttı. Bununla birlikte Ducati ailesi logoyu beyaz bir daire içinde ‘SSR’ (Societá Scientifica Radio) harfleriyle değiştirdiler ve bir dikdörtgenin içinde büyük harflerle yazılan ‘Ducati’ kelimesi SSR yazısının üzerine yerleştirildi.
1949-1957
İkinci Dünya Savaşı sırasında fabrikalar müttefiklerin bombalarından ağır hasar gördü. 1946’da üretim, dönemin şartları itibariyle Ducati tarafından üretilen ilk motosiklet olan “Cucciolo” adlı motosikletle yeniden başladı. 1949 yılında şirket tam ölçekli motosiklet üretimine başladı. Bu sefer logoda bir daire yoktu, bunun yerine marka adının sunulmasına odaklanıldı.
1958-1959
1956’da şirket iki farklı faaliyet alanına ayrıldı. Biri elektronik işindeydi, diğeri ise motosikletlerle ilgiliydi. Bu logoda ön planda iki kanat, işletmenin adını ve yerini (Bologna) belirten bir metin vardı: DUCATI MECCANICA BOLOGNA.
1959-1966
1960’lı yıllarda kanatlı teması halen kullanılmakta olan marka, yeni bir logo geliştirdi. ‘MOTO DUCATI’ yazan bir pankartı tutan stilize bir kartalı temsil ediyordu. Kuş, birçok motosiklet tutkunu için yalnızca özgürlüğün sembolü olmakla kalmadı, aynı zamanda İtalyan üreticiler arasında da güçlü bir yankı uyandırdı.
1967-1977
Ducati, o anın hareketlerine uygun bir şekilde yanıt vermek için şirketin Scrambler motosikletleriyle eş anlamlı olan bir sembol olan siyah kanatlı bir temayı benimsedi. Bu, ‘Ducati’ adının italik olarak yazıldığı daha basit, daha yumuşak bir logoydu.
1977-1985
Ducati, tasarımcı Giorgetto Giugiaro’dan bazı yarış motosikleti tasarımlarını analiz etmesini ve yeni bir logo tasarımı bulmasını istedi. Bu logo, siyah çift paralel çizgili, normal yazı tipinde ve büyük harflerle yazılmış firma isminden oluşuyordu.
1985-1997
Cagiva, 1985 yılında Ducati’yi satın aldığında logoyu imajına uyacak şekilde değiştirdi. Logoda ilk olarak büyük harflerle ve italik kalın seriflerle yazılmış ‘Ducati’ işaretinin üzerinde bir fil tasvir edilmişti. Ancak 1993 yılında küçük fil, estetik açıdan hoş bir kompozisyon olarak görülmediği için logodan kaldırıldı.
1997-2009
TPG holdingi 1998 yılında Ducati’yi satın aldığında önceki logoyu Massimo Vignelli’nin tasarımıyla değiştirdiler. Logo tipi, kırmızı renkte yazılmış büyük harfler ve Univers Italik yazı tipini kullanıyordu ve iki “D” harfinden oluşan dairesel bir grafikle çevreleniyordu.
2009-Günümüz
Performance Motorcycles SpA, 2008 yılında markayı TPG’den satın aldı ve 2009 yılında Landor of Milano tarafından tasarlanan yeni bir logo yarattı. Tasarımcılar yazı tipini korudu ancak logonun şeklini kavisli kenarları olan kırmızı üçgen bir kalkanla değiştirdiler ve orta kısmına beyaz bir şerit eklediler. Ducati logosu günümüzde hala kullanılmakta olup, revizyonlara tabi tutulsa da, marka kimliği ve özgünlüğünün bir parçası olarak korunmaktadır.